Nejčastější dotazy
Za jak dlouho mi zboží dorazí?
Veškeré potřebné materiály máme skladem, avšak finální produkt šijeme individuálně a s láskou pro každého zákazníka.
Do výroby se pustíme ihned po obdržení platby za Vaši objednávku a poté obratem hotové zboží odesíláme.
Při větším objemu objednávek se může doba dodání mírně prodloužit, v takovém případě Vám zboží odešleme nejpozději do 1 týdne.
Mohu si objednat i ze zahraničí?
Naše zboží lze objednat jak z České Republiky, tak ze Slovenska.
Objednat z jiné země je možné jen po předchozí domluvě. Kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@sweetdog.cz
Odesíláte i na dobírku?
Litujeme, na dobírku není možné zboží objednat.
Objednávku je nutné zaplatit předem bankovním převodem a pro pohodlnější nakupování pro Vás připravujeme platbu online.
Z jakého materiálu vyrábíte obojky a vodítka?
Všechny naše produkty šijeme ručně a používáme k tomu kvalitní kovové komponenty, pevné nylonové popruhy a jarní softshell s TPU membránou, která odpuzuje vodu a zabraňuje usazování nečistot.
Mohu výrobky prát v pračce?
Ano produkty je možné prát v pračce, ale pojí se s tím určitá pravidla. Produkty doporučujeme prát maximálně na 30°C bez použití aviváže.
Nezapomeňte obojky i vodítka vložit do ochranného obalu, abyste kovovými komponenty neponičili buben pračky.
Pro delší životnost produktů doporučujeme se pračce spíše vyhnout a raději šetrně oprat v ruce.
Pro jaká plemena je zboží vhodné?
Naše výrobky jsou vhodné pro každého bez ohledu na plemeno a velikost pejska. Najdete u nás všechny nejprodávanější velikosti. Pokud si nevíte rady s výběrem, tak se nebojte nás kdykoli kontaktovat.
Mohu upravit svou objednávku?
Pokud jste udělali chybu v objednávce, něco Vám v ní chybí, nebo ji chcete jen stornovat, tak se na nás můžete kdykoli obrátit a my sjednáme nápravu.
Mohu zboží vrátit?
Ano, jakékoliv zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě od doručení, nebo převzetí Vaší zásilky. Vrácené zboží nesmí být poškozené a nesmí jevit známky používání. Vybrali jste špatnou velikost, nebo byste nakonec chtěli jiný vzor? V takovém případě Vám zboží rádi vyměníme, ale v obou případech hradí poštovné spojené s návratem kupující.
Kam zboží vrátit se dočtete zde.
Zboží dorazilo poškozené, vadné, nebo nedorazilo vůbec. Co mám dělat?
Děláme vše pro to, aby k takovým situacím vůbec nedocházelo. Pokud by taková nepříjemnost někdy nastala, tak se na nás neváhejte neprodleně obrátit, abychom vše dali do pořádku k Vaší maximální spokojenosti.