Nejčastější dotazy

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Veškeré potřebné materiály máme skladem, avšak finální produkt šijeme individuálně a s láskou pro každého zákazníka.
Do výroby se pustíme ihned po obdržení platby za Vaši objednávku a poté obratem hotové zboží odesíláme.
Při větším objemu objednávek se může doba dodání mírně prodloužit, v takovém případě Vám zboží odešleme nejpozději do 1 týdne.

 

Mohu si objednat i ze zahraničí?

Naše zboží lze objednat jak z České Republiky, tak ze Slovenska.
Objednat z jiné země je možné jen po předchozí domluvě. Kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@sweetdog.cz

 

Odesíláte i na dobírku?

Litujeme, na dobírku není možné zboží objednat.
Objednávku je nutné zaplatit předem bankovním převodem a pro pohodlnější nakupování pro Vás připravujeme platbu online.

 

Z jakého materiálu vyrábíte obojky a vodítka?

Všechny naše produkty šijeme ručně a používáme k tomu kvalitní kovové komponenty, pevné nylonové popruhy a jarní softshell s TPU membránou, která odpuzuje vodu a zabraňuje usazování nečistot.

 

Mohu výrobky prát v pračce?

Ano produkty je možné prát v pračce, ale pojí se s tím určitá pravidla. Produkty doporučujeme prát maximálně na 30°C bez použití aviváže.
Nezapomeňte obojky i vodítka vložit do ochranného obalu, abyste kovovými komponenty neponičili buben pračky.
Pro delší životnost produktů doporučujeme se pračce spíše vyhnout a raději šetrně oprat v ruce.

 

Pro jaká plemena je zboží vhodné?

Naše výrobky jsou vhodné pro každého bez ohledu na plemeno a velikost pejska. Najdete u nás všechny nejprodávanější velikosti. Pokud si nevíte rady s výběrem, tak se nebojte nás kdykoli kontaktovat.

 

Mohu upravit svou objednávku?

Pokud jste udělali chybu v objednávce, něco Vám v ní chybí, nebo ji chcete jen stornovat, tak se na nás můžete kdykoli obrátit a my sjednáme nápravu.

 

Mohu zboží vrátit?

Ano, jakékoliv zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě od doručení, nebo převzetí Vaší zásilky. Vrácené zboží nesmí být poškozené a nesmí jevit známky používání. Vybrali jste špatnou velikost, nebo byste nakonec chtěli jiný vzor? V takovém případě Vám zboží rádi vyměníme, ale v obou případech hradí poštovné spojené s návratem kupující.
Kam zboží vrátit se dočtete zde.

 

Zboží dorazilo poškozené, vadné, nebo nedorazilo vůbec. Co mám dělat?

Děláme vše pro to, aby k takovým situacím vůbec nedocházelo. Pokud by taková nepříjemnost někdy nastala, tak se na nás neváhejte neprodleně obrátit, abychom vše dali do pořádku k Vaší maximální spokojenosti.

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení